علل و درمان بی خوابی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان بی خوابی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی1. دلایل

با توجه به کاهش در عملکرد کلیه، بسیاری از مواد سمی در بدن تجمع می یابد، آسیب مغز و سیستم عصبی بیمار است. در این مرحله، بیمار می تواند قبل از پدیده های مانند سردرد، سرگیجه در این زمان بیمار پدیده بی خوابی ایستاده،. یکی دیگر از این واقعیت است که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید احساس اضطراب، که همچنین می تواند بیماران مبتلا به خواب تاثیر می گذارد.

2. مدیریت

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای ایجاد یک سیستم مناسب از زندگی، برای قرار دادن کار، تحصیل و استراحت برای از بین بردن بی خوابی لازم است.

3. رژیم غذایی برای بازگرداندن

بیماران می توانند خوردن برخی ممکن است خواب، سوپ، فرنی، چای، نوشیدنی، مانند چای، دانه نیلوفر آبی، فرنی مایع منی حمایت می کنند. روزهای هفته تا کی نوشیدن آب گرم به خواب نمی خواد تا دیر وقت بیدار، غذا خوردن نور خوردن کباب سرخ شده در روغن مواد غذایی، مواد غذایی تند، بیماران ضعف اعصاب در نظر رژیم غذایی باید توجه خاص به مواد غذایی مغذی زیر برای مغز پرداخت.

4. توانبخشی روانی

بیماران باید برای اولین بار مجموعه ای از یک نگرش خوب، که هر کس به این بیماری را درک و مرگ اجتناب ناپذیر است. مبتلا به این بیماری باید به درستی درمان، حفظ نگرش مثبت به زندگی، به اعتماد به نفس برای غلبه بر این بیماری است. مقاومت در برابر بیماری است.

5. ورزش منظم

هنگامی که وضعیت بیمار برخی از امداد رسانی بود، بیمار ممکن است تمرینات مناسب، مانند راه رفتن، چیگونگ، تای چی و غیره. اگر افزایش فعالیت بدنی، کیفیت خواب به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

6. ماساژ بهداشت

راه های مختلفی برای خواب بسیار خوبی برای ماساژ سر، شانه به آرامی و بارها و بارها و خش سر و گردن خود، می توانید بازی برای پاک کردن اثر خون وجود دارد.

7. پا حمام

حمام پا با آب داغ برای حدود نیم ساعت برای حفظ درجه حرارت از آب، و سپس راه رفتن در RUB Yongquan بارها و بارها خواب.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,حمام پا ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: